piątek, 16 października 2015

Kolejny blog dla nastolatek?

Zawsze zazdrościłam innym swojego miejsca w sieci. To niezwykły przywilej mieć możliwość rozmawiania z ludźmi na swojej własnej stronie, dzielić się z nimi przeżyciami i uwalniać swoje wszystkie spostrzeżenia, puszczać je na pożarcie przez internetowych krytyków, zwanych powszechnie hejterami. Niestety nie jest to całkiem prawdą. Po pierwsze nie jest to moja pierwsza przygoda z blogiem. Po drugie pisanie postów nie jest wcale łatwym obowiązkiem, a myślenie co napisać w kolejnym poście nie jest moim wymarzonym zajęciem na piątkowe wieczory. To po co założyłaś bloga jeśli wcale nie chcesz tego robić? Zapewne to pytanie nasuwa się większości osób czytających ten post. Nie zrobiłam tego dla współprac jak robi to duża część blogosfery. Postanowiłam podzielić się z innymi umiejętnościami i informacjami, które nabyłam podczas swojego dotychczas krótkiego żywota.


Na blogu będą pojawiały się zarówno posty typu diy, ciy jak i wskazówki na temat desingnu blogów. Raz w miesiącu pojawią się zdjęcia ze stylizacjami. Ogólnie posty będą pojawiały się przynajmniej raz w tygodniu, zazwyczaj w weekend, lecz gdy będę miała wenę twórczą będziecie mogli mnie tu spotkać częściej niż raz w tygodniu. Po takim wstępie wiecie już pokrótce co tu się będzie działo, a mam wielką nadzieję, że będzie się działo wile.


                                                                                                                       XoXo
Rev

5 komentarzy:

  1. Powodzenia w blogowaniu, trzymam za Ciebie kciuki. Bądź charakterystyczna a na pewno Ci się uda ;)
    ♥Different Diamond♥
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się obiecująco. Powodzenia w tym grząskim świecie :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. no to powodzenia w blogowaniu!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/burgundy-color-beige.html

    OdpowiedzUsuń